Zwróćcie uwagę, że trzeba robić opcje klientom, jak coś chce, myślą, rozważają
Bo każda kolejna rezerwacja ma inne ceny. Ponadto ostatnio organizatorzy ciągle dają po kilak pokoi na każdy termin ,potem dokładają ,odejmują, bardzo dynamicznie działają, przez to zrobisz opcje i masz lub nie.
1. TUI każda kolejna rezerwacja ma inną cenę tj. np. 2 pokoje w cenie X, kolejne drożej
2. Grecos każda kolejna rezerwacja ma inną cenę tj. np. 2 pokoje w cenie X, kolejne drożej, kolejne drożej
3. Itaka wprowadziła ograniczenia np. 2 pokoje w cenie, kolejne będą w kolejnych promocjach, mała dostępność !
ponadto zmiany ceny są robione w trakcie trwania promocji !! W Przypadku braku dostępności, można dzwonić może produkt dorzuci miejsca w porozumieniu z działem produktu
W nowym systemie (rez. od numeru 1) nie widać też ile jest dostępnych pokoi…..
4. Rainbow każda kolejna rezerwacja winnej cenie, limitowana ilość dzieci za 50% itd.…
Pamiętajcie też o wielu trikach:
1/ brak w merlinie -> może jest w travelii i czasami zdarza się na odwrót !
2/ podobna sytuacja system Wezyra vs Merlin
3/ TUI tylko powinno się szukać w systemie Iris, Merlin orientacyjnie
4/ kilka pokoi na jednej rezerwacji możliwe w Travella (Rainbow), BlueVendo (Exim itd.), SunFun
DRUKOWANIE OFERT W PDF
Czasami w ofertach TUI czy Dertour czy neckermann, cena nie pojawia się za komplet lub pojawia się błędna w zestawieniu
Aby pojawiała się poprawna na wydruku, należy przed wydrukiem pdf przeliczyć każda ofertę – kliknąć na "rodzinkę"